انجام بهترین ورزش در هفته برای پایین آوردن فشار خونتان

فشار خون بالا می تواند با پیروی از روش زندگی سالم و ورزش بیشتر پایین آورده شود، اما چه نوع ورزشی بیشترین فایده را برای فشار خون دارد؟ متخصصین بطور مشخص یک فعالیت خاصی را پیشنهاد می کنند.
اگر فشار خونتان بالا است باید قدم هایی برای پایین آوردن آن بردارید، چون اگر درمان نشود می تواند به حملات قلبی و سکته مغزی منجر شود.
خبر خوب این است که فشار خون بالا اغلب می تواند بدون دارو و خیلی ساده فقط با بعضی تغییرات در نحوه زندگی پایین آورده شود.
اگر لازم است فشار خونتان را پایین بیاورید، فعال بودن و ورزش کردن بطور مرتب یک تغییر مهم در نحوه زندگی است، اما چه نوع ورزشی بیشترین فایده را برای عروق خونی و قلب دارد؟
بر طبق نظر متخصصین سلامت، ورزش های هوازی بهترین نوع ورزش ها برای پایین آوردن فشار خون است.
انواع مختلف ورزش ها و فعالیت ها اثرات مختلفی بر بدن دارند. اگر شما فشار خون بالا دارید باید سعی کنید بر فعالیت هایی تمرکز کنید که به عروق خونی و قلب شما کمک خواهد کرد. “فعالیت هوازی بهترین نوع فعالیت است که بیشترین کمک را به قلبتان خواهد کرد.”
فعالیت های هوازی شامل حرکات مکرر است که از گروه های عضلانی بزرگ بدن از جمله پاها، شانه ها، و دست ها استفاده می کند. نمونه فعالیت های هوازی عبارتند از راه رفتن سریع، دوچرخه سواری، شنا، تنیس، و آهسته دویدن. شما همچنین می توانید در کلاس های تمرینات هوازی در باشگاه ها شرکت کنید. بعلاوه، بعضی فعالیت ها مثل باغبانی تمرینات هوازی خوبی هستند.
انجام بهترین ورزش در هفته برای پایین آوردن فشار خونتان (2)
انجام بهترین ورزش در هفته برای پایین آوردن فشار خونتان (3)