هماهنگی مغز و تکرار تمرینات

هماهنگی مغز و تکرار تمرینات
چگونه این کار انجام می شود؟
راه بازسازی و برقرای مجدد اتصال سیم های مغز بعد از سکته مغزی یافتن روش هایی است که تغییر نوروپلاستیک را ایجاد کنند. ابزارهای مختلفی برای برقرای مجدد اتصال سیم های مغز بعد از سکته مغزی وجود دارد که از روبات های بسیار پیچیده تا تمرینات ساده مکرر وچالش برانگیز متغیر می باشد.
استراتزی های دیگر برقراری مجدد اتصال سیم های مغز عبارتند از:
¤ تمرین دوطرفه
¤ درمان CIT (یا استفاده اجباری از اندام مبتلا)
¤ تمرین ذهنی
¤ تحریک الکتریکی
¤ آینه درمانی
احتیاطات
در درمان، توجه به ایمنی ضروری است. برای پیشبرد بهبودی، بر اختصاص زمان بیشتر برای درمان تاکید می شود. افزایش زمان درمان به معنی افزایش کار عضله، قلب، و ریه می باشد. بازسازی مغز همچنین نیازمند تمرکز مداوم و سطحی از آمادگی روحی بیمار است که می تواند استرس زا باشد. تلاش متمرکز بیمار برای تغییر نوروپلاستیک نیازمند تاکید بیشتر بر روی ایمنی است.
نوروپلاستیسیته خسته کننده است چون یک پروسه فیزیکی در مغز است. اما برقرای مجدد اتصال سیم ها در مغز نیازمند فعالیت عضلاتی است که اینک به طریقی کار می کنند که به آن عادت ندارند. بنابراین خستگی حاصل از برقرای مجدد اتصال سیم ها در مغز ناشی از ساختن عضلات و تغییر در مغز است.

خستگی می تواند به تلاش های ناایمن و تصمیم گیری ناایمن منجر شود. بنابراین مبتلایان به سکته مغزی وقتی که مغز پلاستیک فانتزی شان را تغییر می دهند باید مراقب باشند. بیماران در راه بازسازی مغز و برقراری مجدد اتصالات مغز برای بهبودی از سکته مغزی نیازمند هدایت پزشکان و درمانگرانشان می باشند.

مقالات مرتبط:

نوروپلاستیسیته و تمرین مکرر

تمرین مکرر برای سکته مغزی تا چه اندازه جوابگو هست؟

با تمرینات مکرر چگونه بهبودی حاصل میشود؟

تمرینات مناسب سکته مغزی